مسیر موفقیت سخت است یا آسان؟ پایان دادن به یک خرافه دیرین و برطرف کردن بزرگترین تضاد آموزههای دنیا

اگر بر اساس قانون جذب قرار است که بشینیم و فکر کنیم و تجسم و باور کنیم و همهی خواستههایمان برآورده خواهد شد آیا در این شرایط اصلا نیازی به سختی کشیدن و زحمت و تلاش برای رسیدن به اهداف هست؟ آیا این قسمت از قانون جذب را درست فهمیدهایم؟
اگر انسان بدون زحمت و سختی زیادی میتواند با تجسم و تفکر به خواستههایش برسد پس چرا همه میگویند برای موفقیت باید سختی کشید باید تلاش بسیار کرد و از خوشیهای زیادی زد؟
اصلا به نظر شما باید مسیری که برای موفقیت طی میکنیم مسیری از سختیها باشد؟ باید از جانودل مایه بگذاریم؟ باید سختی بکشیم و از خوشی و لذت زندگی خودمان را دور کنیم تا به اهدافمان برسیم؟ یا اینکه قرار است که کارمان لذت ببریم و با اشتیاق به جلو برویم؟ آیا همیشه علاقه به کار وجود دارد و میتواند تنها دلیل ما برای جلو رفتن باشد؟
جواب همهی این سوالها را در پادکست امروز جواب خواهیم داد
در این پادکست میخواهیم به شما بگوییم که
- رابطهی سخت تلاش کردن و استفاده از نیروهای فکری با موفقیت چیست؟
- آیا این دو در تضاد هستند یا هماهنگ با هم؟
- آیا میتوان با کاری که هیچ سختیای برای ما ندارد موفق شد؟
- آیا باید به کار علاقه داشت یا هر کاری را انتخاب کرد و با سختی جلو رفت؟
دانلود رایگان این پادکست صوتی: کلیک کنید.
https://sookhtejet.com/wp-content/uploads/2020/05/Podcast_54.mp3
